GODINA: 1970.

REDATELJ: Krešo Golik

ULOGE: Relja Bašić, Franjo Majetić, Mirjana Bohanec, Tomislav Žganec, Mia Oremović

DATUM PRIKAZIVANJA: 1.7. u 21 sati

BESPLATAN ULAZ NA VANJSKOJ POZORNICI

SADRŽAJ FILMA:

Devetogodišnji Perica piše dnevnik nadajući se da će ga za tisuću godina pronaći znanstvenici i da će postati znamenito povijesno svjedočanstvo. U njemu on potanko opisuje događaje koji su se dogodili u tjedan dana tijekom ljetnih praznika: prilikom izleta u Samobor s mamom, tatom i tetom Minom upoznali su se sa zanimljivim, elegantnim čovjekom, g. Fulirom koji ih je fotografirao. Već sljedećega dana on ih je posjetio poklonivši im fotografije, sprijateljivši se s tatom. Od tada on će stalno k njima navraćati, a tata će početi kovati lukavi plan: vidjevši u novome znancu dobru partiju za supruginu neudanu sestru, odlučit će ih spojiti.... Po izboru Društva hrvatskih filmskih kritičara, "Tko pjeva, zlo ne misli" (1970) proglašen je najboljim hrvatskim filmom svih vremena. Ujedno, to je i najpopularniji hrvatski film svih vremena što duguje izvrsnoj režiji Kreše Golika (Imam dvije mame i dva tate, Ljubica), izvrsnom glumačkom odabiru (od kojih se najviše ističe Relja Bašić, kojega je uloga markantnog Fulira obilježila za cijeli život), nizu popularnih hrvatskih pjesama (Marijana, Fala, Kak taubeka dva) i sjajnom, detaljnom prikazu života u predratnom Zagrebu (film je uglavnom sniman na autentičnim lokacijama po Gornjem gradu, Samoboru, Maksimiru, Savi). Redatelj filma nagrađen je Brončanom arenom u Puli 1971. godine.

PRIJE FILMA “TKO PJEVA, ZLO NE MISLI ” KRATKI FILM “PUŽEVE AVANTURE”

OŠ S. KEFELJE KUTINA

Hibridni film "Puževe avanture" govori o pužu koji ide prema svojoj omiljenoj hrani, zelju. Na svom putu susreće razne životinje. Njegova staza duga je samo dva metra. Ovim filmom željeli smo skrenuti pozornost na to da djeca danas ne mogu dugo zadržati pažnju. Internetski i drugi sadržaji se vrlo brzo mijenjaju. Htjeli smo pokazati da poput sporog puža i dugi kadrovi mogu biti zanimljivi, a ne samo brze i nagle izmjene kadrova. Također, filmom smo htjeli djeci skrenuti pažnju na ljepotu prirode koja nas okružuje. Na svom putu puž susreće pijetla, žabu i komarca dok ga ptice koje sjede na žici promatraju.

LJETO U MREŽI 2024.

NAZIV FILMA: MAČKE U MUZEJU

ORIGINALNI NAZIV: CATS IN THE MUSEUM

ŽANR: animirani sinkronizirani film za djecu

TRAJANJE: 83min

GODINA/DRŽAVA: 2023, RUSIJA

REDATELJ: Vasiliy Rovenskiy

ULOGE: Goran Vrbanić, Ana Ćapalija, Boris Barberić, Marko Jelić, Davor Kovač, Karlo Mrkša, Ognjen Milovanović, Nikola Dabac, Daniel Dizdar

DOBNA PREPORUKA: SVI UZRAST

DATUM PRIKAZIVANJA: 3.7.2024. u 21 sati

BESPLATAN ULAZ NA VANJSKOJ POZORNICI

SADRŽAJ FILMA:

Glavni je junak ove animirane avanture mačak Vincent koji se udružuje s mišem Mauriceom kako bi u starom glasoviru pokušali pobjeći poplavi koja prijeti otoku na kojem žive. Uskoro klavir kupi skupina mornara koja ga šalje u glasoviti muzej Ermitage. Tamo će Vincent upoznati grupu mačaka čiji je zadatak čuvanje vrijednih umjetnina od glodavaca i drugih štetočina. Vincent se želi uklopiti u novo društvo, ali istovremeno ne želi izgubiti svog najboljeg prijatelja Mauricea koji mu je spasio život pa ga je prisiljen skrivati. No, problem s Mauriceom je u tome što on voli glodati vrijedne umjetnine. Cijela stvar dodatno se zakomplicira kad najslavnija slika na svijetu, čuvena Mona Lisa, stigne u muzej.

PRIJE FILMA “MAČKE U MUZEJU” KRATKI FILM “O+O”

OŠ S. KEFELJE KUTINA

U malom mjestu Kutina u Hrvatskoj počinju se događati čudne stvari. Pojavljuje se neobična lopta koja prati učenicu Martu. I nekako u isto vrijeme nestaje dječak Luka. Nesvakidašnji događaji izazivaju pozornost svih medija u zemlji. Marta i Luka simpatični su u školi. Marta je jako zabrinuta zbog Lukinog nestanka, a istovremeno pokušava uspostaviti kontakt i otkriti pojavu misteriozne lopte. Lopta vodi Martu do Luke koji se skriva kod školskog domara i s njim vježba matematiku jer je dobio peticu. Tu se pojavljuje druga loptica, plava. Lopte u filmu predstavljaju apstraktni element filma. Astralna veza dječaka i djevojčice u njihovoj naklonosti.

NAZIV FILMA: JEDNOM DAVNO

ORIGINALNI NAZIV: COME AWAY

ŽANR: Pustolovni, fantastika

TRAJANJE: 94 min

GODINA/DRŽAVA: 2018./SAD

REDATELJICA: Brenda Chapman

ULOGE: Angelina Jolie, Gugu Mbatha-Raw, Michael Caine, Derek Jacobi, Anna Chancellor

DATUM PRIKAZIVANJA: 5.7. u 21 sati

BESPLATAN ULAZ NA VANJSKOJ POZORNICI

SADRŽAJ FILMA:

Dvanaestogodišnji David, desetogodišnji Peter te osmogodišnja Alice uživaju u djetinjstvu u Engleskoj u kasnom 19. stoljeću. Njihovi roditelji Jack i Rose odgajaju ih potičući njihov slobodan duh i bujnu maštu. No Davidova slučajna smrt teško će pogoditi čitavu obitelj, a posebice roditelje, koji se sve više zatvaraju u sebe. Alice i Peter pronaći će snagu u vlastitoj mašti te krenuti u čudesnu pustolovinu spašavanja obitelji, koja će ih odvesti sve do Nigdjezemske i Zemlje čudesa.

Dugometražni igrani debi Brende Chapman, ko-autorice animiranih hitova Princ Egipta (1998) i Merida Hrabra (2012), inspiriran klasicima dječje književnosti Petar Pan i Alisa u Zemlji Čudesa, u kojem su poznati elementi iz obje priče pripremljene za oči i srca novih generacija.

PRIJE FILMA “ JEDNOM DAVNO” KRATKI FILM “ZOE”

OŠ S. KEFELJE KUTINA

Dječak Martin živi u jednom malom mjestu Repušnica pored Kutine. Film počinje sa Martinovom potragom za naočalama vanzemaljskoga podrijetla. Nakon uspješnog pronalaska specijalnih naočala u školi pomoću njih rješava testove i odgovara na pitanja učitelja. Negdje između sna i jave u dimenziji nepoznatoj čovjeku u prostoru između svijetlosti i sjene u  Martinov život dolazi djevojčica Zoe. Između njih rodi se ljubav. Apstraktna koncepcija cijelog filma daje višedimenzionalnost filmu. Što svakog gledatelja pojedinačno stavlja u poziciju da cijeli filma a posebno kraj vidi na svoj način.

Film je atmosferičan,  posvećen detaljima i bajkovit.