REDATELJ: Lino DiSalvo

ŽANR: Animirani

ULOGE/GLASOVI:

TRAJANJE FILMA: 80 minuta

PRIKAZIVANJE: 28.02. – 01.03. u 16h

SADRŽAJ FILMA:

Kada njen mlađi brat Charlie neočekivano nestane u magičnom, animiranom svijetu PLAYMOBIL-a, nepripremljena Marla mora otići u potragu života da bi ga vratila kući. Krenuvši na fantastično putovanje kroz zapanjujuće nove svjetove, Marla se udružuje sa neobičnim i hrabrim novim prijateljima – slatkorječivim vozačem koji prevozi hranu po imenu Del, oštrim i karizmatičnim agentom Rexom Dasherom, dobroćudnim nestašnim robotom, ekstravagantnom dobrom vilom i mnogim drugima. Kroz njihovu uzbudljivu avanturu, Marla i Charlie shvaćaju da bez obzira na to kako se život odvija, možete postići bilo što kada vjerujete u sebe!

*****************************************

IZVORNO IME: The Call of the Wild / Zov divljine

REDATELJ: Chris Sanders  |  ŽANR: avantura

ULOGE: Harrison Ford, Dan Stevens, Karen Gillan

TRAJANJE FILMA: 105 minuta  |  GODINA: 2020  |  DRŽAVA: SAD

PRIKAZIVANJE: 28.02. – 01.03. u 18h

SADRŽAJ FILMA:

Zov divljine na velika platna živopisno donosi priču o Bucku, psu velikog srca čiji je život okrenut naopačke kada je iznenada izgnan iz svog doma u Kaliforniji i preseljen duboko u srce Aljaske tijekom zlatne groznice 1890-ih. Kao novajlija u ekipi pasa za dostavu - a kasnije i njihov vođa - Buck prolazi svoju životnu avanturu, konačno pronalazeći svoje pravo mjesto u svijetu i postajući gospodar vlastite sudbine. Zvijezde filma su legendarni Harrison Ford, Dan Stevens, Omar Sy, Karen Gillan, Bradley Whitford i Colin Woodell. Redatelj filma je Chris Sanders (Kako izdresirati zmaja), a scenarist Michael Green (Ubojstvo na Orient Expressu).

IZVORNO IME: The Invisible Man / Nevidljivi čovjek

REDATELJ: Leigh Whannell  |  ŽANR: triler

ULOGE: Elisabeth Moss, Aldis Hodge, Storm Reid, Harriet Dyer, Oliver Jackson-Cohen

TRAJANJE FILMA: 0 minuta  |  GODINA: 2020  |  DRŽAVA: SAD

PRIKAZIVANJE: 28.02. – 01.03. u 20:30

SADRŽAJ FILMA:

„Ono što ne možeš vidjeti može te ozlijediti“. To će na vlastitoj koži osjetiti dobitnica Emmy-ja Elisabeth Moss (Mi, Sluškinjine priče) u novom trileru Nevidljivi čovjek koji dolazi iz produkcijske kuće Blumhouse.

Zatočena u nasilnoj vezi s bogatim i briljantnim znanstvenikom, Cecilia Kate (Moss) pod okriljem noći bježi i skriva se uz pomoć svoje sestre (Harriet Dyer), dugogodišnjeg prijatelja (Aldis Hodge) i njegove kćeri (Storm Reid).

Ali nakon što Ceciliain bivši partner počini samoubojstvo te joj ostavi popriličan iznos nasljedstva, Cecilia posumnja u istinitost priče o samoubojstvu. U isto vrijeme počinju joj se događati neobjašnjive i smrtonosne stvari koje prijete njoj i svima do kojih joj je stalo, te ju polagano počinje napuštati razum dok se trudi svima dokazati da ju progoni netko koga nitko ne može vidjeti.

Producent filma za producentsku kuću Blumhouse je Jason Blum, pravi majstor horor i triller žanra. Redatelj Nevidljivog čovjeka je Leigh Whannell.